piątek, 21 maja 2010

Witajcie !

Zacznę od przeprosin za pustego bloga. Ostatnio miałem straszny zamęt związany ze szkołą i innymi zaczętymi projektami! Naprawdę nie wiedziałem "w co mam ręce wkładać" ! Ale udało się... konkurs ruszył ! Czekałem na Wasze zgłoszenia z niecierpliwością! Z początku przestraszyłem się, że tak mało zgłoszeń dostałem, ale okazuje się że nie tylko ja zostawiam wszystko na ostatnią chwile :P !

Chciałem Wam zrobić niespodziankę i poinformować o wynikach dziś wieczorem, ale nie udało się! O tym kto przeszedł do 2-go etapu, dowiecie się zgodnie z regulaminem do dnia 23.05.
Nadesłane przez Was prace są naprawde ciekawe. Jak wiecie miejsc na warszatach jest tylko 15 :( Pan Piotr Dzięciołowski już jest przygotowany i nie może się doczekać spotkania z przyszłymi fotoreporterami.
Po ciężkim dniu idę w końcu się wyspać ! Do jutra ! :D

0 komentarze:

Projekt "Teatr tancerzy ognia Antares" realizowany w ramach projektu "Młodzi Menedżerowie Kultury"
Towarzystwa Inicjatyw Twórczych "ę". Projekt "Młodzi Menedżerowie Kultury" jest realizowany w ramach programu Akademia Orange.
Projekt "Teatr tancerzy ognia Antares" sfinansowano ze środków Fundacji J&S.